Babyshower 2020

Alltså igår..jag blev såå överraskad så jag började gråta! Av lycka vill tilläggas! Jag och Niklas skulle åka till Sara och Pontus för att käka lite på dagen och ev spela lite spel och bara mysa innan Niklas syster skulle komma till oss på kvällen..trodde jag. När vi nästan är framme vid  deras hus får jag syn på mamma! som står bakom en husvägg, och sen Malin och Fillan och dom ropar surprise! Haha där och då hade jag så svårt att få grepp om vilka som var där, hur kunde dom vara där, varför osv. Och tårarna bara kom när jag såg alla! Dom hade ordnat bästa babyshowern för mig och magen! Alltså dessa underbara människor jag har runt mig, jag är så lycklig över att vårt barn kommer få växa upp med dom runt omkring sig! Det var hur mycket gofika som helst, det var så otroligt fint pyntat, det var roliga lekar, och såå mycket fina presenter (alldeles för mycket) och att jag fick ha alla samlade under ett tak, både stockholmsvännerna, kristinehamnsvännerna och familj, det har aldrig hänt och jag mådde så bra av det! Men jag var i chock haha! Det släppte inte förrän dagen efter. Det var svårt att ta in vad som hände. Men verkligen så kul! Jag är så tacksam för Allt!!

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0