Nyårskaramell 2021

Long time no see! Hej vänner, jag vet att det var ungefär ett år sedan jag var här inne nu och jag har helt glömt bort att gå in här! Men nu har vi lämnat 2021 bakom oss och gått in i 2022 och jag vill fortsätta min tradition att lägga upp mitt år o lite bilder här, så jag ska inte skriva så lång text här, utan ni får hänga med i bilder.


Jag började jobba igen efter ca 1 år hemma som föräldraledig, vilket var både jobbigt och skönt.

Livia fyllde 1 år och fick uppleva sin första födelsedag som firades med nära och kära.
Tre av mina bästa vänner fick barn!

Jag och min bror var med i en rolig utställning av John Persson där våra ansikten klipptes ihop till ett. Skrämmande vad lika vi är när man ser det så här.


Vi myste i stugan under många veckor under sommaren då Niklas fortfarande var föräldraledig med Livia.
Livia badade för första gången i sjön och älskade det.





Livia åkte båt för första gången med farbror Nicke.


Första dagen på väg till dagmamman, stora tjejen!


2021 var året vi fick veta att det bakades en lillasyster i magen, och som vi längtar tills hon kommer ut nu, och nu är det inte långt kvar!






2021 var också året Livia träffade tomten för första gången och hon var inte så rädd som jag trodde, men lite mer obrydd mer, haha. Men sitta i knät gick inte. Vi firade jul i stugan och hade flera dagar med julfirande med våra familjer.



Och vi avslutade året med att våra nära vänner Sara och Pontus med barnen kom till oss i stugan och vi firade nyår tillsammans. Vi klarade dock inte att hålla ut till 12-slaget då Livia bestämt sig för att inte sova och tillslut gick det inte mer, för hon var ju trött egentligen men vägrade sova själv. Så kan det vara med barn.

Nu ser jag fram emot 2022 då vi går från 3 i vår familj till 4, det kommer säkerligen bli en utmaning men samtidigt underbart på flera sätt!














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0