Nyårskaramell 2020

Oj vilket år..vilket speciellt år..inte bara för corona som slog till med dunder och brak och har gjort året väldigt speciellt, utan också för att jag gått igenom min första förlossning och fött vårt älskade älskade lilla barn som förgyllt detta konstiga år med så mycket kärlek och glädje! Jag visste inte att man kunde älska en annan människa så mycket som jag älskar henne. 

En annan ljusglimt i detta år är ju faktiskt vårt stugköp! På så sätt har vi fått ett andra hem i Värmland vilket känns väldigt fint, fint på många sätt men mest att Livia får växa upp till viss del nära sin släkt och familj här och skapa minnen på dom plaster jag och Niklas växte upp och skapade minnen.

Sen har det tyvärr varit ett sorgligt år på flera sätt, vi förlorade vår älskade Orvar alldeles för hastigt i höstas och nu den 28/12 förlorade jag min älskade älskade farmor Alldeles för snabbt och hastigt.



























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0