Nyårskaramell år 2019

Oj oj hörreni, 2019, du har då överraskat. Det är roligare att se året som varit i bilder men det största som har hänt är att vi har flyttat och att det där graviditetstestet jag tog dagen innan vår Norgetur med hojarna i somras visade positivt och vi nu väntar med spänning inför nästkommande år när vi äntligen får träffa vår lilla tjej! 
 
(null)
Nya bostaden där vi flyttade in i maj och trivs så oerhört bra!
(null)
Firade våra 25 års-dagar (ca 1 år efter, bättre sent än aldirg) med en välbehövlig helg med spa på yasuragi.
(null)
Körde min första mc-premiär, som jag alltid tittade på från vår gård varje påsk och alltid velat åka med.
(null)
 
(null)
Åkte till New York med det här gänget.
(null)
 
(null)
Hann även med London för första gången på grund av flygstrejk.
(null)
Var iväg på handkurs i en vecka. Intensiv men lärorik vecka.
(null)
Firade student, och kände mig gammal när vi gick ut med dom på kvällen haha.
(null)
 
(null)
Babyshower för bästa Sara!
(null)
Firade en härlig midsommar med gänget här under.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Byggde en Walk-in closet (ja men hallå drömmen från barnsben) i vårt nya hem!
(null)
(null)
Var på knixkurs för att lära oss kurvtagning bättre. Läskigt i början men blev roligare ju längre tid vi var där.
(null)
27/7 tog vi ett graviditetestest och fick veta att hela vårt liv nu skulle ändras.
(null)
Åkte på vår efterlängtade Norgetur med hojarna, Trollstigen och Norge, rekommenderas starkt!
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Hade semester och träffade kusinvitamin med respektive, träffade vänner och hade det gött i stugan.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Magen började växa!
(null)
Var på The final Fuck - Mia Skäringers show som jag fick i present av bästa Pillan!
 
Har också varit på julbord vår härliga tradition som man nog ändå får kalla det nu med våra vänner här i stockholm och firat jul och allt det jag skrev om i tidigare inlägg. Men något jag märkte nu när jag gick igenom mina bilder är att jag varit dålig på att ta bilder i år, det får det bli ändring på inför nästa år. Det får sammanfatta detta härliga år, 2019, du har varit bra, men 2020 du är välkommen med allt som ska hända.
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0