1:a advent

Nu har jag blivit aktiv här, tycker jag själv då jag haft ett långt uppehåll här på bloggen. Men nu med allt nytt som händer vill jag dokumentera så mycket som går. Så det finns ett nytt inlägg om graviditeten och v. 24 under detta inlägg. Men idag vill jag mer bara kika in och säga att idag är det första advent! Om någon missat det haha. Och jag har varit så taggad inför det att få pynta med lite adventsljusstakar och så, brukar inte vara det men det är nog för att vi flyttat in i nytt boende och det är första vintern och advent här. Så det har jag orkat med att göra i helgen trots sjukdom. Vi storstädade och satte upp adventssljusstakar och stjärnor igår, och vad mycket lite ljus gör och att vi fick snö! Älskar när det ljuset kommer utifrån. 

Nu ska jag sova och känna efter imorgon om jag kan jobba eller inte, känner mig inte helt bra än, men det märks av imorgonbitti hur måendet är.

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0