Sunset

Jag gillar det här med att man kan åka på små utflykter med motorcykeln, och något som är ännu roligare är när man åker några stycken! Pillan min kompis tog kortet förra året precis som Niklas. Igår tog vi en premiär tillsammans ut på Ekerö, ja jag satt ju då bakpå Niklas, och det var såå härligt! Det är jättefint där på sommaren och det är perfekta slingriga motorcykelvägar. Vi stannade efter någon timme med körande och åt pizza innan vi fortsatte in i solnedgången. Vi åkte ut till ett färjeläge och kollade på solen som gick ner. Det mina vänner, det var vackert! Mums på att hitta på saker på vardagen  och åka på små utflykter!

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0