Födelsedag

Idag är det min daag!! Och dagen har varit alldeles perfekt! Vaknade och fick present och skönsång av älskling. Jag fick en polariodkamera, som jag velat ha såå länge! Alltså så kul att kunna ta bilder som kommer ut på en gång! så imorgon ska jag köpa mig ett album så ska jag börja sätta in lite minnen i den på en gång. Har redan testat den och det blir så gulliga bilder.


Dagen fortsatte med skola klockan 9 med Mallan, vi skulle börja med vår c-uppsats som nu går av stapeln. Mallan är så söt, hon hade köpt en tårta och dricka till oss och hade med papptallrikar och skedar och allt. Blev som en liten picknick inomhus. Så tårta åt jag redan vid 9 imorse, sen slank det ner några till bitar innan lunch. Den var så god! 

Sen efter skolans slut åkte jag direkt till Niklas jobb för att sedan vandra vidare till Flippin burgers! Alltså jag älskar den restaurangen, hamburgarna är så goda! Så Niklas bjöd mig på middag och självklart ben & jerrys milkshake (smak-cookiedough) till efterrätt! Så bra middag!

Sen vill jag tacka för alla gratulationer! Jag blir helt överväldigad av alla underbara människor som har tagit sig tid att gratta mig på alla möjliga sätt! Jag är lyckligt lottad som får ha alla er i mitt liv! Tack fina fina ni!❤️


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0