Tapasskiva

Helgen var så bra! Ni vet det var en sån där perfekt helg som hade allt. I fredags kom Sara och Pontus över på lite mat och monopolspelande. Det var hur mysigt som helst, det borde man göra oftare! Skönt sätt att  avsluta veckan på. Jag provade att laga en ny maträtt, kycklinglasange och jag var så orolig över att den inte skulle gå att äta och jag ångrade mig när jag stod där och gjorde den och tänkte att man ska inte göra något man aldrig har gjort när man ska ha gäster, jag skulle kört på något safecard. Men ver ni vad, det blev gott! Ibland är det bra att prova sina vingar.


I lördags var det dags för Tapasskiva hemma hos Pillan, hon och Sara hade anordnat och dragit ihop oss tjejer. Det var så roligt! Och vi gick all-in och skulle klä ut oss och så. Och dom hade gjort så mycket god mat, vi spelade spelet speak-out. Det måste ni verkligen prova om ni inte har gjort det, så kul! Men om ni har liten mun som jag gör det rätt ont att stoppa in dom där plastgrejerna i munnen. Men det var det värt. Jag hade även med mitt Singstar så vi sjöng natten lång också. Det var verkligen så roligt!

Och före det på dagen hade jag och Niklas en fin dag tillsammans. Vi åkte lite motorcykel ut på Ekerö och hade det gött i solen.

Jag sov över hos Pillan också så på söndagmorgon startade vi dagen i vår takt med en underbar brunch.

Så helgen hade allt! En bra blandning och uppladdning inför en ny vecka.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0