Fullbokat & 7 år

Den här hösten är väldigt fullbokad, vissa perioder blir så och nu är det Verkligen en sådan period. Jag har saker planerade fram till december månad. Jag känner mig lite allmänt stressad över allting men längtar samtidigt till dom bokade grejerna framöver. Plus att c-uppsatsen tar väldigt mycket energi och tid och ork. Jag är ju lite extrem men jag tänker på den heeela tiden och det är utmattande.


Så det kanske blir lite ner action här på bloggen framöver när det börjar hända lite på helgerna vill jag komma fram till med det här.

Jag kan berätta en grej, och det är att jag och Niklas firade 7 år tillsammans förra tisdagen 3/10. Är inte det rätt skumt att det gått så lång tid, för det känns inte som så lång tid men samtidigt känns det som att jag har kännt den här pöjken sen barnsben. Vi har hunnit med så mycket saker. Vi har flyttat 3 gånger och en av flyttarna var väldigt stor (hit till Stockholm), vi har varit ute och rest (ex USA och bilat i Europa), vi har gjort roliga och tråkiga saker tillsammans, ja, vi har sett och gjort mycket helt enkelt. Vi firade iaf lite nu i lördags och gick ut och åt och kollade bio. Det är ju lite av vår grej men nu var det längesen så det var riktigt mysigt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0