Mammsen 60 år

Det brukar väl vara att man aldrig ska avslöja en kvinnas ålder va, äh! det är en stor dag! Mamma fyller år idag och vi är påväg hemåt för att fira henne nu i helgen. Det ska bli riktigt mysigt och kul att samla ihop lite familj, släkt och vänner och tillsammans gå ut och äta gött.

Min mamma är en kvinna som är väldigt godhjärtad. Hon finns alltid tillhands och hjälper människor runt sin omgivning. Man känner sig välkommen hos mamma, både fysiskt och psykiskt, hon är väldigt inbjudande i sitt sätt för att förklara lite mer vad jag menar. Hon är en väldigt bra lyssnare. Vi får ofta skrattutbrott och sitter och väser ut vårt skratt i kör. Hon ger också dom bästa kramarna i alla lägen. Mamma är en sprallig person som inte kan sitta still om det kommer en svängig låt på radion, då dansar både hon och jag ikapp i köket hemma hos mamma och pappa. Det finns hur mycket som helst att säga men jag stannar där. Allt detta älskar jag hos min mammi. Jag hoppas jag blir hälften så bra mamma i framtiden som hon är!

Idag är det hennes dag och jag hoppas hon har haft en fantastisk dag som den fantastiska kvinna hon är, så ska vi ta hand om henne som en prinsessa i helgen.

Kram bästa mamma på din dag!
 (Har med både systemkamera och polaroidkameran så det kommer nog komma upp lite bilder efter helgen här)

(null)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0