Fylla-på-energi-helg

I helgen var jag som sagt hemma i Kristinehamn och firade mamma som fyllde 60 år. Vi var 16 personer som gick ut och åt på en restaurang som heter Casa Bianca. Det var supertrevligt och god mat! Vi tog dock typ upp halva restaurangen, den var inte så stor så det blev fort fullsatt. Efter middagen fortsatte vi allihopa hem till mamma och pappa för lite tårta och kaffe. Det var ett perfekt sätt att avsluta en härlig kväll. Kul att få lite tid med kusin vitamin Linus också som jag inte träffat på år. Vi försökte komma på när det var som vi träffades senaste gången men det gick inte att komma fram till något slutgiltigt så några år sedan blev resultatet.  Och det viktigaste av allt var att mamma var nöjd med kvällen!  

Sen på söndagen var det ju farsdag också och passade väldigt bra att ja var hemma för en gångs skull. Så då tänkte jag att jag och pappa skulle hitta på något istället för att bara ge honom en present. Så vi åkte upp till stugan och startade grillen. Korv och Festis blev det, vi kände oss som två barn haha. Men det var jättemysigt. Vi tog en promenad, solen sken och värmde i den isiga luften. Det var till och med lite is längst in vid strandkanten så nu börjar det kyla på.

Sen åkte vi hem ganska tidigt och levererade en kissekatt till en här i Stockholm så det tog sin lilla tid att komma hem den här gången.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

60 åringen hon själv vill inte vara med på kort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0