Det är dom små sakerna som gör det

Veckan som var innehöll lit smått och gott. I måndags kom Niklas morbror med fru över på lite middag för att fira Niklas lite. Dom kunde inte vara med på helgen och fira med resten av familjen så därför sågs vi på lite middag och det var hur mysigt som helst. Älskar att göra något i veckan för det gör att veckan går fortare och blir roligare. 

Tisdag var dagen då Niklas fyllde 25! Jag startade dagen med lite skönsång och frukost på sängen. Vet inte om han uppskattade min kraxsång och ljuset som lyste han rakt i dom nyvakna ögonen, haha! Men det får man tåla när man fyller år. Sen fick han lite paket, han hade redan fått en present av mig men fick nu en ryggsäck också av ett märke han velat ha länge. Sen på kvällen överraskade jag honom med middag på ett ställe som heter Griffins steakhouse. Det stället är nämligen lite speciellt för oss för det var där vi förlovade oss. Men han gissade dock rätt på vart vi skulle när vi var påväg dit. Han och hans mastermind. Men det blev en bra dag.

Sen mitt i veckan kom ett paket hem till mig, och där i låg det smått och gott och ett peppbrev från bästa bästa Fillan! Jag blev så glad! Sådana där grejer gör såå mycket! Och veckan kändes redan bättre.

Det var en bra vecka!

(null)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0