Spraytan

I fredags provade jag att göra spraytan tillsammans med Sara på Beauty by Angle i Viksjö. Hon ville göra det för att hon skulle åka bort i helgen och det var billigare om man gjorde det två stycken så då hakade jag på. Jag har alltid velat testa och det går bort på ca 4-5 dagar så det är bara att testa. 


Man fick en liten chock först när man kom ut från rummet där man sprejades och tittade på sig själv i spegeln. Det såg ut som att jag skulle iväg och tävla på någon fitnesstävling ungefär. Men kul grej att göra och det blev ändå bra. Bra färg och allt. 

Jag körde en färg som heter dha8 och Sara körde dha10. Hon blev rätt brun men det blev bättre för oss båda när vi duschade första gången. Det som är direkt efter är att man inte får duscha eller typ tvätta händerna på 8 h för att färgen ska sätta sig ordentligt och man inte ska bli flammig. Men det som är bra är att man kan fortfarande sola och så och få en grundfärg. Men man får inte svettas då.

Hon var väldigt duktig hon som gjorde och det blev ändå ett fint resultat. Jag tror däremot att min färg kommer vara som bäst när jag duschar andra gången.


Det här var direkt efter jag kom ut ur sprayrummet.
Efter att det hade lagt sig och en dusch såg det ut såhär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0