Brunch

Lediga helger är verkligen underbaaara! Det ser jag som en lyx i vardagen. Vi pratade om det häromdagen att jag har jobbat helg ända sen jag och Niklas träffades ungefär, jag började ca 1 år efter, så i typ 6 år har jag jobbat helg på ett eller annat sätt. Så jag längtar tills jag är klar med utbildningen och får vara ledig varje helg! 


Men nu till helgen! Den har varit alldeles perfekt! I fredags fick jag följa med Sara på hennes aw med jobbet och det var så kul. Så uppstyrt med Beer-pong turnering med indelade lag på deras kontor och lite senare  pubrunda. Det var bra för mig att se vad som finns, jag har bott här 4 år men är väldigt dålig på vilka sådana ställen som finns. Det var iaf en väldigt rolig kväll, och hon hade jättetrevliga kollegor.

Lördagen startade vi med en skön sovmorgon följt av en härlig brunch inne i stan med Jonas (Niklas bror) och Emma. Och det var såå gott! Jag var vääldigt hungrig också så det gjorde allt extragott tror jag. Vi hade ju turen att få ha solen med oss också så vi tog en härlig promenad längs vattnet på Kungsholmen.

Sen har vi bara haft det väldigt skönt, jag och Niklas och gjort det vi vill och känt för.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0