1 maj

1:a maj levererar!! Det är sol, det är varmt, det är ledigt, det är perfekt! Som jag har längtat, som ni nog förstår av tidigare inlägg. Jag jobbade i helgen men det kändes helt okej eftersom jag visste att jag skulle få vara ledig idag, och tillsammans med Niklas dessutom.


Vi åkte iväg tlll Sigtuna idag faktiskt, vi hade letat upp ett ställe som skulle sälja våfflor, men dom hade inte så speciella våfflor så vi åt lite annan lunch istället. Men oj vilket läge det hade! Det låg precis vid vattnet och det var alldeles underbart att sitta där. Det var väldigt mysiga vägar dit också, perfekt motorcykelvägar egentligen, och det var väldigt många med motorcykel som var där. Sigtuna är väldigt mysigt faktiskt! Vi gick där längs med vattnet och hamnen och njöt av sol och värme. Vi köpte även med oss glass från det här stället så första glassen är nu äten.

Sen vi kom hem så har jag städat av balkongen ordentligt, torkat av alla möbler och balkongräcket, så nu har jag suttit här i eftermiddag och solat och haft det gött!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0