Skor

I fredags när lönen kom kände jag att jag fick unna mig att beställa hem ett par nya skor. Skor är något av det roligaste jag vet att köpa och förr kunde jag knappt gå in i en skoaffär utan att gå därifrån med ett par, men nu för tiden köper jag nästan aldrig skor längre, jag har blivit lite snål. Så nu kände jag att det var dags och att jag fick unna mig lite. Det blev ett par nya vita adidas superstar son jag har kollat in ett tag. Men dom får nog ligga i lådan lite till tills vädret har bestämt sig för att inte ändra sig så utan håller sig lite torrt, för är inte så sugen på att smutsa ner dom på en gång.


Det roliga är att jag hade sådana här skor när jag var yngre fast svarta och jag älskade dom, jag hade dom jämt! Och nu har dom blivit populära igen, så inte mig emot jag gillar dom skarpt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0