Finbesök

Jag har haft lyxen att få ha bästa Linda här i två nätter, men det som är ännu mer lyx är ju faktiskt att hon nu för tiden även bor här i Stockholm vilket jag är såå glad över!! Vi har bott för långt ifrån varandra alldeles för länge så nu kan det inte bli bättre! Vi har redan börjat planera massa saker som vi ska hitta på och titta på framöver och i sommar osv och det är så jäkla kul, det var ett tag sen vi kunde göra sånt tillsammans. Nu har vi myst ner oss i soffan med vindruvor och lite plugg, för Lindas del, och jag tänkte bara softa lite och ladda för en ny praktikdag imorgon där jag ska hålla i två aktiviteter själv då min handledare är borta. Önska mig lycka till!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0