Fifty shades darker

Igår var en riktigt härlig tjejkväll! Jag, Pillan och Sara sågs redan vid 6 och åt på restaurangen Mondo tapas. Vi drack lite drinkar, åt gott, pratade, skrattade och bara hade det allmänt trevligt. Det var god mat där, det var första gången för mig och Sara men pillan hade varit där förut. Men samtidigt är ju tapas typ alltid gott. Älskar plockmat eller vad man ska säga!


Sen kanske man skulle kunna tro att vår kväll var slut efter det men det var den inte, för sen gick vi vidare till bion där vi skulle se del två av Fifty shades serien som heter Fifty shades darker. Jag måste säga att efter att vi hade sett första filmen var jag väldigt besviken för den var inte alls bra..men nu var det tvärtom. Nu blev jag överraskad över att jag tyckte den var så bra! Kanske är bra att gå in med lägre förväntningar. 

Det var en fin kväll..förutom när vi skulle åka hem och pendeln inte gick och jag missade min buss så jag fick stå i kyla och vänta i 26 minuter..ja exakt ska det vara haha. Och igår var det kaaalllt på natten där kan jag meddela.  






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0