Beauty and the beast

Som många av er nog vet så är jag en riktig Disneyfantast och som jag har längtat efter den otecknade beauty and the beast som hade premiär för ngn vecka sen, och ikväll fick jag äntligen se den! Den var såå bra, och fin! Jag blev känslosam så fort den började, men det är nog mycket barndomsminnen och att man kände igen den och att den var så bra gjord. Den hade med allt och dom hade gjort karaktärerna så bra! Niklas tyckte det var lite mycket sjungande och har hört andra som också tyckte det blev lite mycket, jag tycker ju däremot om sånt så mig gjorde det inget, men kan ändå förstå vad dom menar.


Disney har verkligen levererat många bra omgjorda filmer nu ett tag! Absolut ett tips till er som vill få lite barndomsminnen och se en fin film!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0