Sometimes i get so scared of what i can't understand

Rubriken är från Miley Cyrus nya låt Malibu, har fastnat väldigt mycket för den. Och det är så jag ofta känner, jag tycker att det är kul att testa och göra nya saker men samtidigt känner jag mig ofta osäker för att göra det om jag aldrig har gjort det. Därför har jag som ett litet nyårslöfte för mig själv att jag ska säga mer ja till saker och bli mer spontan. Haha jag vet däremot inte om det har gått så bra dom här första 6 månaderna på året, men lite kanske, och nu kan jag bara bli bättre på det.


Nu är jag iaf påväg till universitetet för den sista dagen innan sommarlov! Så efterlängtad!! Vi har ett seminarium/redovisning kvar idag, men slutar redan 12 så det känns inte så tungt. Sen är det lite ledigt blandat med jobb innan jag kör igång mer hårt fram till midsommar med jobb.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0