Hemmaträning

Nu när bootcampen är slut så sa vi det jag och Pillan att vi måste hålla igång träningen nu och inte släppa på det. Så i tisdags efter jobbet åkte jag och Sara hem till Pillan och körde ett pass på hennes gård. Det gick ändå bra, vi körde igenom mage, rumpa och rygg. Eftersom Sara har skadat benet fick hon inte köra några benövningar, men jag och Pillan körde lite benböjshopp och burpees också. 


Men jag måste säga att det är väldigt stor skillnad på att träna hemma själv mot att vara på bootcampen med alla andra runt om sig! Både jag och pillan sa det, vi har inte samma energi liksom och plötsligt kommer latheten tillbaka som inte ens fanns på kartan när vi körde passen. Då köttade man bara på och gjorde allt som skulle göras, nu när vi körde gav jag upp på ett annat sätt i övningarna. Lite tråkigt att se. Men men, vi tränade iaf. Och jag hade ambitionen att komma ut 1-2 gånger mer den här veckan, men jag har verkligen inte haft tiden. Kvällarna har varit fullspäckade med grejer att fixa med nu, plus att nu jobbar jag till 19 och då är jag inte hemma förrän 20.00, vilket betyder att det inte finns så många timmar kvar på dygnet med att hinna laga mat, äta och allt. Lite fler timmar på dygnet tack, eller helt enkelt inte jobba till 19, det hade varit skönast.

Nu sitter jag i bussen påväg till jobbet. 2 dagar kvar till semeeeester!! Jag längtar såå otroligt mycket!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0