Djurgården

Igår efter jobbet åkte jag direkt in till stan för att träffa Linda. Det är inte lätt att träffa den damen även om vi nu bor i samma stad  och allt, det är så mycket grejer hela tiden för båda oss. Men nu fick vi iaf till en stund att ses och det var såå mysigt! Vi gick till Djurgården och knallade lite längs med vattnet där tills vi satte oss på en liten udde i solen. 


Men precis när vi skulle sätta oss första gången kom vi på att vi ville ha glass, eller jag får ju inte äta det, men Linda ville ha. Och vi hittade mjukglass i närheten som det fick bli och ja fick mig lite jordgubbar i en bägare! Det satt fint det med! Sen gick vi och satte oss på udden och njöt av glass och jordgubbar i solen och pratade om allt! Det finns mycket att prata om när man inte setts på ett tag! Linda och jag har känt varandra sen vi var 3-4 år, och det är alltid lika härligt att träffa den tjejen, och även om det har gått längre tid emellan gångerna som vi har setts är allt som vanligt när man väl ses! Sådana vänner är guld värda, och det är verkligen Linda! 

Det var en kanonkväll och perfekt avslut på helgen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0