UppsalaTur

Nu lider en skön helg mot sitt slut. Jag ligger i sängen redo för att slå igen ögonen för en ny vecka med PM skrivande. Men innan jag tänker framåt på veckan, lever jag kvar i helgen lite till. Den har varit perfekt, Lagom av allt! 


Igår (lördag) åkte jag och Niklas till Uppsala för att kolla lite på mc-kläder i en bra affär som finns där och passade på att hälsa på min kusin Maria hennes man Nico och deras lilla pojke Gottfrid. Vi har sagt att vi ska träffas hur länge som helst och titta på deras lgh som dom har bott i rätt många år nu, och de ska till och med flytta till nybyggt radhus snart så det var på tiden att vi kom dit. Vi åkte även och kollade på deras nya hem som är under byggnation, och jag blir såå sugen på ngt nytt och större. Helst hus då för min del, men det kändes bara så mysigt att dom snart skulle få flytta till något nytt och få greja och göra iordning. På kvällen myste jag och Niklas bara till det hemma med god mat och mys framför teven.

Idag blev det en heldag med mina godingar Pillan och Sara. Vi gav nämligen pillan en heldag på stan och ett presentkort där vi betalade vad hon ville ha till en viss summa när hon fyllde år, som kan tilläggas var i oktober..ja..så lätt har vi att få till en heldag tsm haha. Men nu blev den äntligen av och det var en perfekt dag med shopping, god mat, mycket prat och skratt. Nu har jag fått energi inför en ny vecka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0