Snow

Det är ju ändå rätt härligt med all snö som har kommit nu! Kylan är inte det bästa men det blir liksom lite mysigare att krypa upp i soffan under en filt med en kopp te då. I fredags var det ju röd dag och både jag och Niklas var lediga så vi började dagen med en härlig skogspromenad i snön. Det var ganska många ute och det var många som åkte längdskidor. Jag blir så sugen på att skaffa mig ett kit. Jag har tänkt det ett tag men har svårt att få tummen ur. Jag känner ju några som säljer sånt där så vet ju vart jag ska vända mig iaf.
 
På tal om vinter så har min förkylning hängt kvar i ca 4 veckor nu också och jag vilar faktiskt emellanåt, men det blir aldrig bättre..ni vet, jag är i det där stadiet där jag tänker tillbaka på tiden när jag var frisk och kunde andas normalt genom näsan och kunde känna dofter, och tänker att jag aldrig kommer få känna så igen. (som man gärna gör när man varit sjukis ett tag). Men men det blir nog bra snart.
 
Lite roligare grej (ja för mig) är att jag har beställt en ny mobil nu också, äntligen! som borde komma någon gång nu i veckan och det ska bli så skönt för min nuvarande mobil är riktigt seg och batteriet håller en halv dag vilket gör att jag alltid måste komma ihåg att ha laddaren med mig annars hinner den dö på vägen hem från skolan tex. En iphone 7 blev det, var riktigt sugen på 7 plus pågrund av den nya superbrakameran där i eftersom jag tar alla mina bilder med mobilen. Men det blev ändå 7:an för plussen är alldeles för stor, den är som en liten ipad typ.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0