Materiell kärlek

Ni vet när man beställt hem någon ny teknisk sak och bara går och väntar på att det ska komma och så plötsligt gör det det, materiell lycka! Jag har alltså beställt hem en ny iPhone 7 och idag kom den! Den är mycket större än min gamla som var en iPhone 5 så jag behöver vänja mig vid att hålla i den känner jag. Men oj vad skönt att den är snabb och inte hackar upp sig eller stänger ner appar när den vill. Det gjorde nämligen min gamla mobil, plus att min gamla mobil hade fruktansvärt dåligt batteri och klarade sig inte en halvdag utan att laddas så det ska också bli väldigt skönt nu! Den ska också ha bättre kamera som känns väldigt bra eftersom jag bara tar kort med mobilen nu för tiden så den ska testas snabbast möjligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0