Linköping

Nu sitter jag på "snälltåget" som det så fint heter och är påväg till Linköping för att spendera helgen med bästa Fillan!! Jag måste bara berätta om det här tåget, det är lite äldre stuk på det och det känns som ja har åkt tillbaka några år i tiden. Det är träpanel och ganska trångt så föredrar nog dom lite modernare tågen men det är  samtidigt lite mysigt.


Jag ska iaf hälsa på Fillan som sagt som nu för tiden bor där borta och studerar. Det blir en långhelg torsdag-söndag och det känns väldigt fint att få lite kvalitetsdagar med min fina vän!

Millie kommer också komma imorgon, det ska bli riktigt kul att ses! Plus att jag kommer få träffa alla Fillans kompisar där i och med att hon också fyller år imorgon!

Och jag ska försöka ta mycket kort nu i helgen, jag har ju lovat mig själv att bli bättre på det, och nu med den nya mobilen har jag hur mkt plats som helst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0