Nyårskaramell

2017 börjar lida mot sitt slut, idag är det nyårsafton och 2018 närmar sig med stormsteg! Jag avslutar den här året på Team Sportia vilket dessutom är min allra sista dag på Team Sportia, det ni! Nu väntar nya äventyr 2018, men innan jag börjar tänka allt för långt in på det nya året tänkte jag göra en liten resumé i bilder om vad som hänt detta året. Ibland känner jag så här, har det hänt något? Tiden har gått så fort. Men jo klart det har, ni får hänga med i mitt 2017 i en salig blandning av bilder här nedan!
 
 Hälsade på bruttan bredvid mig i Linköping och hade en otroligt bra helg!
 
 Bjöd mamma på musikal som var riktigt bra.
 
 Firade Emma 25!
 
 
 
Åkte iväg en heldag till Romme och åkte skidor.
 
 
 
Hade babyshower för Annie och lilla Molly i magen.
 
Linda flyttade till Stockholm! 
 
Firade farfar som fyllde 90 år!
 
 Har brunchat fler gånger det är året än jag någonsin gjort.
 
(null)
 
(null)
 
Provat på Bootcamp, där jag gick ner både i vikt och mått efter några veckor stenhård träning och kosthållning.
 
Firade midsommar med dom här sköningarna!
 
 Provade dessa monster, om man blev mätt? Eh..ja!
 
 
 
 
 
 
 
Reste runt i Europa med Niklas och bror Johan. Wow vilka ställen vi har upplevt tillsammans. Det har typ sjunkit in nu i efterhand mer.
 
 August (Niklas systerson) kom till världen och döptes.
 
 
 
Firade Niklas som blev 25!
 
Ullared lockade mig och Jossan, och vi gick upp klockan typ 4 för att komma iväg i bra tid!
 
 Hängt med dom här härliga knäppisarna.
 
 Fick en polaroidkamera i present av Niklas!
 
Sista dagen med hela klassen på arbetsterapeutprogrammet avklarad här.
 
Sista praktiken (KUA) gjord! Nu börjar allvaret på nya jobbet!
 
 
 
Glömde klippa mig, student ni vet ;)
 
 
Spenderade en helg på Saras lantställe och bara var!
 
Har spelat monopol med Sara och Pontus nästan var och varannan dag (inte riktigt, men det har blivit några rundor).
 
Jag och Niklas har varit och ätit på bästa våffelstället, skärgårdsvåfflan!
 
Niklas tog hojkort och vi har hunnit med några rundor under säsongen.
 
Jag har firat en underbart härlig jul med hela släkten och vänner och katter och allt därtill. Jag är så lyckligt lottad som har så fina människor omkring mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0