Påsk

Jag ligger alltid lite efter i mina uppdateringar känner jag men påsk hörreni ni, det var det visst i helgen. Fick ni några julbord, nej påskbord menar jag ju såklart ;) jag hade en väldigt fin påsk hemma i Värmland där jag hann träffa väldigt många nära och kära! Det blev lite mycket vissa dagar så jag däckade i soffan på kvällen, men det är det värt. Jag tror praktiktiden och att jag jobbat ganska mycket på sistonde satte sina spår, så det har varit så skönt att få sova ut den här helgen!


Vad hann jag med då, jo jag hann träffa båda mina bröder med respektive och barn, jag hann åka till mormor och morfar en sväng, träffa både Niklas mammas sida och Niklas pappas sida på lite mat, jag hann träffa Jossan på lite lunch, jag och Niklas åkte upp till mina kusiner i stugan, vi hann även åka till våra vänner henke och Frida och det var också där vi fick vår första påskmat. Alldeles lagomt! Lika mysigt att träffa alla som vanligt!

Men något jag blev lite ledsen över var att varje långfredag är det mc premiär i krhamn och det är ett vårtecken för mig och jag har typ kollat varje år, med ngt undantag, och så i år..vaknar vi på långfredagen..och det har snöat och snöar som bara den!! Vad sjutton! Så det blev inställt, så tråkigt! Men det blir nog vår ändå får vi hoppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0