Middag/aw

Det blev en liten middag/aw igårkväll när vi träffades jag Pillan och Karin. Det är så roligt att göra något sånt här mitt i veckan, den blir så mycket roligare då! Vi gick till vapiano och käkade och satt där en bra stund och pratade ikapp om livet och allt som har hänt runt omkring oss på senaste tiden. Vi kom fram till att det var typ minst 2 år sen vi sågs, det är ju bara galet, vi bor ju ändå i samma stad. Ja nu träffade jag ju Karin som hastigast på min VFU som jag skrev i förra inlägget, men det räknas inte, nu pratar vi när vi sågs på riktigt senast. 


Det var en perfekt kväll. Vi åt och drack gott, pratade, skrattade och ja, hade en härlig kväll tillsammans. Och jag älskar när allt bara är som det brukade när man ses efter så lång tid, det gillar jag så mycket med Karin att det är så lätt att va med henne, inga konstigheter liksom. Vi fortsatte där vi slutade för 2 år sen. Nu får det däremot inte gå så långt tid igen mellan gångerna som vi ses!

Just det, jag vill bara nämna något som gjorde mig så glad när vi var ute och åt. Jag satt själv vid bordet medan Pillan och Karin var på toa, då kommer det fram en äldre dam till mig, och då hinner jag snabbt tänka att hon ska fråga mig något, men så säger hon att hon tycker att jag är så fin i håret och och att hon bara ville säga det. Hur glad blir man inte över att någon säger det då!! Det gjorde min kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0