Happy birthday

Idag är ingen vanlig för idag fyller mina fina bror Johan år!! Jag brukar vara rätt dålig på att skriva ut här när dom i min närhet fyller år, men idag är lite speciell tycker jag för han fyller faktiskt 35 år! Det är som ni ser lite åldersskillnad mellan oss, jag är en liten sladdis. Men vi har en väldigt bra kontakt och jag har alltid så kul tillsammans med honom. Vi har också massa spännande saker planerat nu framöver som ska bli riktigt roligt! 


Nu när jag kollade igenom mobilen efter födelsedagsbilder på Johan eller på oss tillsammans upptäckte jag att jag har väldigt dåligt med det faktiskt. Vi får se till att ta massa mer kort och skapa massa fler härliga minnen tillsammans! Grattis Johan på din dag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0