Det bästa med bloggen

Vet ni vad det bästa med bloggen är..det är att man kan gå tillbaka och titta hur saker var för ett år sen, eller två år sen osv. Tex vad jag gjorde eller hur vädret var som jag var intresserad av att veta nu. För idag när det började snöa kände jag att nej vi den här tiden på året ska det inte va så här kallt, så jag gick tillbaka och tittade på hur det var förra året vid den här tidpunkten och då var det sol kan jag meddela, och varmt! Jag har liksom ingen lust att göra något när det är sånt här väder, jag blir bara stillasittande känner jag. Jag behöver värmen och solen för att komma igång. 


Vet ni något annat som var lite kul, nu när jag kollade tillbaka i bloggen så hade jag skrivit att jag suttit inne och skrivit hemtenta den veckan, och det är exakt vad jag har hållt på med nu också. Deja vú. Universitetet håller samma schema.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0