Välbehövlig helg

Hej hopp, nu börjar helgen lida mot sitt slut men oj vad skön den har varit! Jag och Niklas har bara tagit det lugnt. Vi har sovit ut ordentligt, ätit goda stora frukostar, kollat serier och filmer och hann även med bio igår, lördag. Vi lyxade till det med VIP bio och alltså det är såå underbart skönt! Ja tror jag pratat om det förut men det tåls att pratas om igen. Man har grymt mycket benplats och det är som små bord mellan stolarna så man sitter inte precis bredvid någon och stolarna går att fälla bakåt så man typ ligger ner. Sen får man även ha med sig mat och dryck och jag satsade faktiskt på lite hamburgare den här gången så det satt jag och åt istället för snacks.

Vi avslutade helgen med lite matlagning inför veckan och god tacopaj, kan verkligen rekommendera receptet från www.jennysmatblogg.nu, så gott!

Nu är jag uppladdad inför en ny vecka på VFU:n! På onsdag har redan halva tiden gått på det stället jag är nu. Känner lite hjälp hur ska jag hinna klara alla mål på den här korta tiden, men jag ska göra mitt bästa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0