Kan man va tröttare

Oj oj oj, min kropp är inte van att gå upp så här tidigt som jag gör till praktiken nu. Klockan är 05.30 när min klocka ringer på morgonen nu och jag är verkligen död både då och när jag kommer hem vid 5, igår somnade jag faktiskt vid typ 10, vilket var väldigt skönt men jag är fortfarande lika trött idag.

Det går iaf bra på praktiken, det går framåt med allt jag ska hinna göra på de här 5 veckorna. Efter 1,5 vecka har jag börjat känna mig lite säkrare på vissa moment men vissa är jag forfarande lite nervös över att göra. Vissa saker har jag börjat göra självständigt och vissa saker är jag på gång med att göra självständigt. Det är tur att det är tid kvar.

Jag tror att jag börjar känna mig lite sliten eftersom jag jobbade på TS i helgen också, så ja har inte kunnat vila ut på riktigt, men det ska jag göra i helgen, det ska bli såå skönt att få sova ut!!

Nej nu är det dags att sätta fart på den här dagen också, spännande att se vad praktiken har att erbjuda idag, det händer alltid ngt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0