Henke och Frida helg

Helgen börjar lida mot sitt slut men jag har haft en superhärlig helg! Vi har haft lyxen att ha Henke och Frida här hos oss i helgen som jag nämnde och vi har hunnit med mkt kul och ändå tagit det lugnt och haft det riktigt härligt.
 
Dom kom ganska sent i fredagskväll så då catchade vi upp lite och bara myste i soffan. I lördags åkte vi till Uppsala för att kolla in en butik där som har massa motorcykelkläder och lite motorcyklar och så för att testa lite storlekar och kolla vad dom hade att erbjuda. Det var en riktigt stor butik med allt kändes det som. Jag blir lite sugen på att ta hojkort när man är och rycker i kläderna och så. Jag har sagt att jag ska det sen jag var liten typ så ngn gång får det bli av. Vi tog en fika på stan och kollade lite affärer innan vi åkte hemåt mot Stockholm igen. Jag fick med mig två nya tröjor hem, som inte var meningen egentligen men dom hängde där och tittade på mig så snällt. På lördagkväll åkte vi till Mall of Scandinavia och åt på o´learys och gick sedan på bio och såg Dr. Strange. Bra film, var lite skeptisk i början av filmen men den blev bra!
 
Idag söndag tog vi en låång skön sovmorgon, ännu lite längre pga tidsomställningen också. Älskar när man byter till vintertid. Sen åkte vi till Brostugan som det heter och fikade lite, det ligger väldigt mysigt vid vattnet men usch det var kyligt idag i vinden. Och så avslutade vi vår helg tsm.
 
Det har varit en perfekt helg! Vi skulle bo närmre varandra känner man.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0