First try

För någon vecka sedan tog jag mig i kragen och köpte mig en GoPro Hero 4. Jag har varit sugen på en sådan kamera och har planer framöver som den kommer passa bra till så passade på att köpa en redan nu. Det är en actionkamera som funkar i alla miljöer och väder. Tänker att den kan va kul att ha i vinter när man tex åker skidor. Det blir så härliga bilder och speciellt filmer med dom här kamerorna, ett tips är att gå in på youtube och söka på gopro och kolla på filmer som ligger där, dom är så häftiga. 
 
Idag var jag och Niklas ute och provade kameran lite mer ordentligt. Tyvärr var inte vädret det roligaste, men jag tycker ändå det blev helt okej. Vi gjorde en liten testfilm bara som jag tänkte visa här längre ner. Det var däremot inte lätt att redigera, men det var första gången och man lär sig ju mer man använder den såklart, så jag ska slipa på mina redigerar skills. Tips är att kolla i full HD om den inte startar i det.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0