6 år!

I måndags den 3/10 hade jag och Niklas varit tillsammans i 6 år..6 ÅR!! Det är ju bara galet! Vart tar tiden vägen. Det känns som grabben har funnits med för evigt i mitt liv..och nästan så är det ju iof.

Vi passade på att "fira" det här lite i lördags redan när båda var lediga och allt. Vi gjorde först en liten utflykt på dagen ner till Nynäshamn där det finns en supermysig slinga att åka med bilen eller ännu bättre hade nog varit med motorcykel för det var slingriga mysiga små smala vägar på "landet" och i skogen eller hur man ska förklara. Nynäs Strandväg heter denna väg. Jättefin miljö var det med härliga alléer längs vägen med tätbeväxt skog och härliga ängar och vatten.

Det var skönt att bara få vara med varandra en heldag sådär och det var skönt att åka bort lite tillsammans.

På kvällen åt vi middag på en nyöppnad Texas Longhorn i Bromma. Det blev en väldigt mysig kväll med skratt och prat och god mat. Mycket bra dag med min älskling.

På dom här 6 åren har vi hunnit med så mycket tillsammans men det är svårt att komma på allt man har gjort. Men vi har tex flyttat 3 ggr tsm (den största gången till Stockholm överlag), vi har åkt utomlands 2 gånger (alldeles för lite jag vet), vi har skaffat två katter, vi har fått vara med om varandras studenter, vi har förlovat oss, vi har funnits vid den andras sida i både jobbiga stunder och i fina stunder, vi har provat på att dyka, vi har varit på oändligt mycket bio (liksom vår grej), firat 6 födelsedagar, 6 jular och 6 nyårsaftnar tsm och summa kardemumma så är det svårt att sätta fingret på några speciella tillfällen för vi har gjort så otroligt mycket tsm och jag hade inte velat uppleva allt jag gjort med någon annan vid min sida! Han är fin min Niklas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0