24 år

Idag har jag en grabb här hemma som fyller år..Orvar kanske ni tänker nu men nej det är faktiskt Nickepickepö, älsklingen, Godingen, my love, my soulmate..ja.. Niklas helt enkelt. Kärt barn har många namn som man säger.

Niklas fyller 24 år idag!! Wohoo! Åren och födelsedagarna fyller på för oss och ja älskar det! Det är så häftigt att ha fått ha en sån genomfin kille vid min sida så länge i vårt och torrt, och mer år och födelsedagar kommer det bli, vi är redan uppe i firande av 7 födelsedagar.

Jag bjöd ut Niklas på thairestaurangen Koh Phangan efter jobbet. Där är det ändå rätt häftigt, så härlig miljö! Det är som att man är i Thailand när man sitter och äter. Såå gott var det också!! Rekommenderas starkt!

Puss och Grattis älskling ännu en gång, jag hoppas du haft en fin dag! Och jag hoppas alla ni andra också har haft en bra dag!

Födelsedagskillen!
Koh Phangan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0