"Tjockiskväll"

Nu har jag varit superseg på att skriva om förra helgen som jag har tänkt göra hela veckan nu men nu är det dags!

Förra helgen var jag hemma i krhamn faktiskt. Jag och Jossan hade bestämt att vi skulle ha en heldag tsm som förr i tiden och göra massa roligt och "tjocka" oss som vi kallar det. Det är att vi helt enkelt köper massa gottigheter och bara är och har det gött.

Vi började lördagen med att åka till Gustavsvik faktiskt. Det är vår
Grej. Vi var där för ungefär ett år sedan också, och alltså det är såå roligt. Det är så kul att åka rutschkanor och hur underbart är det inte att bada bubbelbad, waa, älskart! Men framåt efter lunch där började det bli ganska mkt barnfamiljer och folk och då började det bli lite trångt och kö så då åkte vi hemåt. Vi hade ändå varit där i typ 4 h.

På dagen landade vi lite på varsitt håll efter badet och gjorde oss iordning för kvällen och så och då hann jag träffa min gullepluttar Loke och Menja Också som var hos mamma och pappa. Det passade perfekt!

På kvällen då gjorde vi egna hamburgare som blev såå goda! Man blir ju rätt hungrig av badande, och då kom också Linda och Olivia så vi blev hela gänget. Så kul att träffa dom allihopa och kul att alla kunde va med! Jag hinner sakna dom så mellan gångerna mina fina vänner! Och sen avslutade vi som sagt kvällen med tjockiskväll med godis chips och dricka, helt i min smak!

Underbart bra dag! Sen söndag var det ju farsdag och mamma hade fyllt år i veckan så vi gick ut och käkade lite lunch och så tillsammans vi tre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0