Sara 25 år!

Säger bara lördag, söndag. Den här helgen har vart såå underbart härlig! Detta var en helg som jag längtat väldigt mycket efter och som var bokad sedan ett bra tag tillbaka. Vi var nämligen i Uppsala i helgen och bodde på hotell och myste oss. Med "vi" menar jag Pillan, Sara, Linn och jag.

Vi firade Sara som fyller 25 år!! Hon fyller på riktigt nästa helg men vi valde att tjuvstarta med en riktigt härlig helg tsm! Och den var verkligen fin oh välbehövlig! Vi tog det rätt lugnt på dagen och bara strosade runt på stan först. Shoppade lite, lunchade, fikade. Förberedde oss på hotellrummet inför kvällen. Sedan gick vi ut och åt supergod mat och avslutade kvällen på en pub. Att bara få två dagar såhär med mina fina tjejer är verkligen guld värt!!

Söndagmorgon. Behöver jag säga mer än att vi som sagt bodde på hotell..hotell = hotellfrukost = drömmen! Och det fanns såå mycket gott!

Och det viktigaste av allt var att Sara var nöjd med helgen!

Jag höll på att skratta ihjäl mig när pillan helt plötsligt frågar Sara "ska du ha med dig den där ut?" Haha finn ett fel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0