Hur glad blir man inte av detta!

Jag vet inte om jag skrivit det förut någonstans men det tåls att sägas igen. När jag fyllde år så fick jag en superrolig present av Pillan och Sara, jag fick nämligen en 6 månaders prenumeration på Glossybox av dom vilket är såå kul. Jag fick min första box nu i veckan och det är som jul när man får ett sånt här paket med så mycket godsaker i.
 
För er som inte vet vad Glossybox är för något så handlar det inte om något ätbart, vilket man skulle kunna tro när jag skriver godsaker och det är..ja mig det handlar om..men nej det här är ett skönhetspaket som jag kommer få varje månad i 6 månader med olika skönhetsprodukter i varje gång. Jag har hört om det förut och tänkt att vad kul det skulle vara att få ngt sånt, och så fick jag det! Det är så roligt att få sånt här också för jag själv är grymt dålig på att köpa sånt här till mig själv. Jag är en sådan person som helst använder mascaran tills den smulas sönder typ för att jag inte unnar mig, så det här känns riktigt roligt!
 
I månadens paket var det med:
Unani - Illuminating milk cleanser
Trifle cosmetics - Lip parfait buttery lip cream "nude rose"
Merci handi- Hand cleansing gel
Cetaphil - Facial moisturizer
Palmolive gourmet - Body butter wash "strawberry touch"
Och "ett parfymtest till pojkvännen" eftersom det är movember.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0