Halvtid

Nu har jag gjort havtid på praktiken och min tid på Jakobsbergs geriatrik är över. Det har varit så lärorikt att få vara där och jag har träffat så många fina och snälla människor som alla har lärt mig saker. Jag tycker att det är häftigt att jag har kännt hur jag har utvecklats vecka efter vecka och kännt mig säkrare på olika moment allt eftersom tiden gick. Det var som att allt jag lärde mig på veckorna sjönk in under helgen och sen gick det bättre veckan efter. Jag fick även bevis på att jag gjorde ngt bra på praktiken då två av personalen (ena var faktiskt chefen på den enheten) frågade min handledare vilken termin jag gick för dom ville att jag skulle börja där. Det var riktigt kul att höra! 
 
Något jag lärt mig under den här tiden är att jag vågar göra mer än vad jag tror. Jag tycker alltid det är läskigt att göra nya saker som jag aldrig har gjort men jag har slängt mig in i grejer utan att tveka vissa gånger. Ibland när min handledare frågat om jag vill göra något och om det känns okej har jag sagt ja utan att blinka fast jag visst tyckte det var jobbigt och nervöst. Men jag lärde mig mycket av det.
 
Jag är väldigt tacksam och glad över att jag fick dom handledarna som jag fick, dom har varit toppen och dom har såklart varit en stor bidragande faktor till att jag har vågat slänga mig ut i det okända som jag gjort.
 
Nu siktar vi mot 5 nya veckor, fast denna gången inom primärvården. Det ska bli spännande men konstigt att börja om och vara svans igen från att ha varit ganska självständig dom sista veckorna nu.
 
 
 


Kommentarer
Mamsen.

Heja Anna!!!
Så roligt att du får uppskattning och att du ser och känner att du utvecklas! TOPPEN ❣🤗

2016-11-06 @ 09:47:08
Mamsen.

Heja Anna!!!
Så roligt att du får uppskattning och att du ser och känner att du utvecklas! TOPPEN ❣🤗

Svar: Tack! Ja det är verkligen superkul!!😃 💕
stockholmsliv.blogg.se

2016-11-06 @ 09:47:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0