Västeråstrip

Wopp wopp, en tenta till avklarad och den här kändes faktiskt bra! Jag kände att den här klarar jag när jag gick därifrån så det känns riktigt skönt! Jag längtar såååå till på torsdag när denna mardrömskurs är slut! Nästa vecka har jag nämligen 3 dagar med föreläsningar och pluggtid ska in på dom dagarna också och sen har vi sista tentan på torsdag, så jag är beredd på en fruktansvärt sista intensiv vecka. 

Nu skulle man ju kunna tro att jag skulle ta det lite lugn i helgen men nej så blir det inte. Just för tillfället sitter jag faktiskt på tåget till Västerås för att hjälpa till lite i Team Spotia butiken där. Men det blir inte samma jobbigt som när man trycker in massa information så det ska bli skönt att få tänka på annat och plus att ja får träffa min familj, utom mammsen då tyvärr. 

Annars har jag inte så mkt mer roligt att berätta, den här veckan har varit en otursvecka..bilen gick sönder, det blev stop i duschen och det började spruta ut vatten bakom toan när man spolade i toan och i handfatet så det var bara att kontakta VVS så ja det fick man ta hand om i allt intensivplugganade också. Inte vår vecka helt enkelt. Men nu kan det bara bli bättre! Jag ä int bitter ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0