Skidor och familjehelg

Nu har jag varit riktigt seg här men tänkte berätta om våran lilla familjehelg förra helgen. Då var jag och heela min fina familj iväg och åkte skidor allihopa! Jag och Niklas, mamma och pappa, johan och Lina, Niclas och Malin och Loke och Menja. Och bara det att Vi åkte iväg hela familjen var stort då det inte händer allt för ofta då vi är lite utspridda och har mycket om och kring oss allihopa. Sen att vi även åkte skidor var underbart härligt! Jag har saknat det så himla mkt då jag inte åkt på två år. Jag tog mig till och med upp på snowboarden en sväng, och det gick faktiskt bra! Skidor är egentligen lite mer min grej. 

Vi hade tre superfina dagar tillsammans, vi åt god mat, det blev som alltid mycket skratt, det blev massa bus och gos med mina favoriter Loke och Menja, det blev så klart skidåkning med strålande sol och korvgrillning, och en härlig promenad i solen hann vi med innan hemgång.

Mer sådana helger ja tack!























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0