Så sugen på att åka utomlands!

Nu har jag ett sånt där infall när jag bara längtar efter värmen och solen och att bara få vara. Jag längtar efter den där speciella känslan av att vara utomlands, att åka till ett varmt, vackert land med turkost vatten och varma vindar. Det är något särskilt med det. Den svenska sommaren längtar jag också efter men speciellt mycket efter att åka ut och resa! Det var nog USA som jag reste till sist och det är nog snart 2 år sen.
 
Jag får nöja mig med att titta tillbaka på resor som jag gjort de senaste åren och jag tänkte dela med mig så ni också kan känna det svalkande vattnet och dom varma vindarna genom skärmen som jag gör.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0