Fullt upp med roliga saker emellan

Nu börjar ngn äcklig förkylning smyga sig på också, det är säkert för att jag inte har tagit det lugnt på ett tag, men det finns det ingen tid för.. Jag ska trösta mig med lite sushi så här en tisdag.

I helgen var det full fart med lite tjejhäng med Sara, Linn, Annie och Pillan på fredagen där vi gjord supergod tapas så vi åt tills vi storknande och skrattade och pratade! och i lördags var jag på 25 års fest hos en av mina klasskamrater Paulina vilket var jättetrevligt. Jag var lite nervös först för jag skulle nämligen bara känna Paulina på plats, men dom som var där var hur trevliga och lätta att prata med som helst så det gick fint. 

Och i fredags hade jag en tenta, usch på den säger jag bara..vissa tentor känns bättre än andra. Och så har jag hunnit med jobb i helgen så ja, det har varit full fart ett tag, och nu i helgen blir det jobb igen. Och tentaplugga för nästa fredag är det dags igen.

Pillan och Sara 

Annie och Linn


Linn och jag

Vill bara säga att vi alltså har bytt ansikten på bilderna ovan, därav mycket skratt under kvällen också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0