Spännande med nytt

Den här helgen har varit skön på något sätt. Det har varit jobb för min del (skräll) men den har också varit väldigt skön. Jag har haft ngt i kroppen som har spökat och det har känts som jag har haft lite feber men idag var det borta när jag vaknade. Så vi har tagit det rätt lugnt i helgen.

I fredags myste jag och Niklas till det hemma framför en film med lite göttigheter och bara tog det lugnt och andades in lite helg, men igår åkte vi direkt hem till Pillan och Pauls nya hus!!! Och hjälpte till att plocka upp lite grejer till köket. Dom hade hållt på o flytta allt ända sen 11 på morgonen och vi kom vid typ halv 6. Jag hade gärna hjälpt till hela dagen men jag jobbade ju så fick bli lite hjälp iaf. Vi blev även bjudna på hamburgare vilket satt riktigt fint i kistan efter en jobbdag. Det är såå kul att dom har skaffat hus och det är verkligen supermysigt, och det kommer bli såå bra när dom har fått sätta sin egen prägel på det. Där kommer vi spendera mycket tid känner jag på mig! Jag tycker det är så kul att få se när människor runt omkring mig har skaffat nya hem, lägenheter som hus, det är så spännande att se om ens tankar om hur det ser ut genom beskrivningar och bilder stämmer överens med verkligheten!

Nu är det inte långt kvar till midsommar heller! Tiden går så fort! Denna vecka jobbar jag två dagar vilket känns väldigt bra faktiskt, det är lite lagomt sådär. Det har vart väldigt intensivt ända sen jag slutade skolan, eller till och med innan så det är lite skönt med andningsuppehåll. Och då ska vi inte tala om semestern som jag längtar såå mycket efter! Och förresten, nu kan jag på riktigt säga att jag är klar med hela termin 3 på arbetsterapeut programmet då ja fick tillbaka sista uppgiften i veckan som var godkänd. Känns riktigt bra!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0