Nya bilen

Jag har glömt bort att skriva att vi Nu har fått vår nya bil!! Eller ja nu är det typ en vecka sedan. Jag vet inte om jag skrivit om att vi skulle skaffa en ny men det har vi iaf gjort och vi har väntat och väntat och väntat och nu har vi äntligen fått den. Den är såå snygg och såå skön att åka i! Den är så lätt att köra och den bara glider fram. Den här bilen kommer alltså direkt från fabrik och vi har själva valt hur den ska se ut och vad den ska ha för finesser, det känns så lyxigt! Man kan säga att det är lite skillnad att köra den här mot gamla Bettan, som dock inte får glömmas! hon har alltid en plats i mitt hjärta min första bil. Men det är allt lite skillnad.

Nu ska ni få see, så snygg!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0