Midsommardagen

Oj vilken underbart härligt dag det har varit idag! En riktig sommardag med värme och sol och bad för min och Niklas del. Eller ja iallafall bad för min del. Det var premiärdoppet för min del och jag skulle ju ljuga om jag sa att jag tyckte det var varmt i vattnet..för det var det inte. Men det var skönt att svalka av sig i värmen. 

Men det var inte med ett dopp vi började dagen utan vi tog en lång härlig sovmorgon innan vi begav oss ut på en powerwalk i solen. Det var varmt vill jag lova. Vi köpte med lite baguett och tillbehör hem och gjorde en god lunch. Efter det åkte vi iväg till stranden och göttade oss i solen och vattnet och bara var vilket var så härligt! Jag slängde också ihop en hallonpaj nu på kvällskvisten efter lite grillning här hemma. Och vi avslutade dagen med ett biobesök. Det känns som vi hunnit mycket idag men ändå har tagit det i ett skönt tempo, och det var skönt för idag var man allt lite seg efter gårdagens heldagsfirande och av värmen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0