Midsommar 🌾

Hej allihopa! Jag hoppas ni hade en helt underbar midsommarafton igÄr, det hade i varje fall jag! Vi var ett gÀng hemma hos Pillan och Paul, som nyss har köpt hus, och det var en sÄ hÀrligt dag! Kul att fÄ fira med mina nÀrmsta tjejer hÀr i Stockholmstrakten plus att fÄ trÀffa nya hÀrliga mÀnniskor.

Vi började redan vid typ 14.00 och förberedde för midsommar lunchen med alla göttigheter ni kan tĂ€nka er. Allt var sĂ„ gott! Jag hade gjort en laxpaj för första gĂ„ngen som faktiskt blev riktigt lyckad, kul att prova nytt. Vi hade Ă€ven en 5-kamp, som mitt lag vann vill tillĂ€ggas!! Och det blev Ă€ven kubbspelande. Vi hann Ă€ven med lite grillning pĂ„ kvĂ€llen och sist men inte minst pillans goda hemmagjorda jordgubbastĂ„rta, mums! Vi hann med mycket och det var en underbar midsommardag med mycket skratt och tokigheter!🌾












VÀrdarna för kvÀllen!


















Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stockholmsliv.blogg.se

VĂ€lkommen

RSS 2.0