Tentavecka

Nu ni är jag inne i en sådan här period där det bara är plugg som gäller! Vi går en väldigt intensiv kurs som jag kanske har sagt och det är helt otroligt stora tentor varannan vecka, så nu på fredag är det dags igen och jag sitter ju seriöst från 10 på morgonen till ja nu nyss, så till typ 21.30. Men det är för att jag vill känna att jag verkligen har gjort allt jag kan även om jag sen inte skulle klara tentan till exempel. Såå jag har i princip inget liv för tillfället men så blir det ju i perioder. Bara ca 5 veckor kvar..

Jag har iaf något roligt att se fram emot till helgen..dels är jag ju helt pluggfri eftersom tentan är på fredag och så kommer Anna panna bus hit och jag ska få ha henne här hos mig heela helgen vilket ska bli såå kul! Det var jättelängesen vi sågs så vi har mkt att ta ikapp jag och min fina vän! 

Men då vet ni att om ni tycker jag verkar frånvarande på något sätt är det för att jag sitter ned näsan nere i böckerna, på riktigt, verkligen nere i böckerna! Önska mig lycka till!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0